ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ MARLAB: Το Εργαστήριο Μάρκετινγκ MARLAB ιδρύθηκε τον Φεβρουάριο του 2015 στο Τμήμα Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Μακεδονίας και έχει ως σκοπό να προάγει την έρευνα και την εκπαίδευση στο αντικείμενο του μάρκετινγκ. Το MARLAB διαθέτει 38 μέλη εκ των οποίων τα 5 είναι μέλη του Διδακτικού και Ερευνητικού Προσωπικού (ΔΕΠ) – καθηγητές του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, 2 υποψήφιοι διδάκτορες, 1 επιστημονικός συνεργάτης και 30 φοιτητές/τριες εθελοντές. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφτείτε την ιστοσελίδα του www.marlab.ode.uom.gr καθώς και τη σελίδα του στο Facebook https://www.facebook.com/MarLabUom.Χορηγοί του Εργαστηρίου MARLAB είναι η Εθνική Τράπεζα και ΔΕΘ-HELEXPO ενώ Υποστηρικτής είναι η Χούτος Catering και Χορηγός Επικοινωνίας το Αθηναϊκό και Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων (ΑΠΕ-ΜΠΕ).


Την Παρασκευή 24 Νοεμβρίου 2017 εφαρμόστηκε για δεύτερη φορά στην Ελλάδα η πρακτική του Black Friday. Με αφορμή τη νέα αυτή πρακτική και με την υποστήριξη της ΔΕΘ-HELEXPO, το Εργαστήριο Μάρκετινγκ MARLAB του Πανεπιστημίου Μακεδονίας πραγματοποίησε για δεύτερη συνεχή χρονιά έρευνα κατά το διάστημα 24-26/11/2017. Σκοπός της έρευνας ήταν η καταγραφή της συμπεριφοράς και της στάσης των Ελλήνων/ίδων καταναλωτών/τριών στην πρακτική του Black Friday.

διαβάστε την πλήρη ανακοίνωση στο uom.gr